Generalforsamling 2017

Færre ture i det nye år – og genvalg

Matchen forud for årets generalforsamling søndag den 13. oktober blev afviklet på Skovbanen – dog blev folkene i buggier henvist til Parkbanen for at beskytte den sjaskvåde skovbane.

På mødet gennemgik formand Jann Olesen årets aktiviteter og glædede sig over, at samarbejdet med hovedklubben er på plads efter et konstruktivt møde mellem Klubber i Klubben og golfklubbens bestyrelse.

Jann Olesen kom også ind på de afviklede ture, der har haft en okay – men ikke prangende – tilslutning. Og det er besluttet at skære antallet ned som en konsekvens af den noget svigtende tilslutning. “Der er meget spildt arbejde ved at arrangere ture, som ikke bakkes op og derfor aflyses,” konstaterede formanden.

Trehøje-turen og weekend-turen bevares, og turen med koner og kærester kommer på programmet igen. Plus en tur mere.

Der spilles fremover i lige store rækker, regnet ud efter handicap. Det giver en mere fair fordeling af præmier. Det kommer til at betyde, at spillerne tæt på skillelinjen nogle gange kommer til at spille i A-rækken og nogle gange i B-rækken.

Men’s Section indfører også en delvis egenbetaling ved spisemøderne. Matchfee bliver 50 kroner, hvilket er inklusive maden. Bøderne kommer oveni, men dem kan man jo holde på et lavt niveau ved at bruge træningsbanen og puttegreen.

Formanden sluttede med at opfordre medlemmerne til at fremtrylle nogle flere sponsorer. Der mangler nogle stykker i den kommende sæson.
Se beretningen her: Formandens beretning 2017